2015 FREE Mystery BOM Vacation Time Pat Sloan - cd.

Kochani pozdrawiam Was serdecznie. Cieszę się, że zaglądacie do mnie i dziękuję za to, że jesteście! 

Pierwszy weekend od miesiąca w domu. Wreszcie mogłam zwolnić, usiąść do maszyny i choć ciut nadrobić zaległości. Szycie dobrze mi zrobiło. Na chwilę zapomniałam o troskach, których ostatnio nie brakuje.

Uszyłam trzy bloki. Nie obyło się bez prucia, ale trzeba do tego przywyknąć, gdy się szyje. Coraz lepiej wychodzi mi łączenie elementów, choć idealnie nie jest. Niby trzy bloki, a jednak czasu wymagają. Średnio 1,5 godz. bez krojenia elementów. Kolory bloków nieco odbiegają od rzeczywistych.
Użyłam bawełny 100% z kolekcji Whiskers ze sklepu CraftFabric.




Trzeba skroić kolejne bloki. Zatem do następnego razu!

Komentarze

  1. Piękne bloki z pięknych tkanin.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu cieszę się, że Ci się podobają. W naturze są esce ładniejsze :). Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Great new blocks for this project.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne śliczne bloki :) Bardzo mi się podobają te motylki
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilo :). Tak te motylki są śliczne, takie wesołe. Trzeba szyć kolejne. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty